dissabte, 15 de desembre del 2012

Inspiració: MON PARAL·LEL

El dia 1 de Desembre va ser un dia molt especial per mi i per aquest blog. Va ser la primera vegada que un altre blog parla de nosaltres. En van fer una petita entrevista i van escollir algunes de les fotografies que feia dies havia penjat. 


El bloc dels dissabte. Fet amb un somriure


Home! El nom del bloc ja crida l’atenció i més quan veus que és un bloc del Món Paral.lel que comença cada entrada amb “la frase del dia”.
285741_504916236185886_854595957_nLa seva autora, la Sílvia ens ha explicat com va sorgir la idea d’aquest bloc bastant nou i del seu nom. Fet amb un somriure va sorgir d’una petita il·lusió de fer especials les petites festes que fèiem a casa. Sempre ens ha agradat fer festes,  reunions familiars i amb els amic, i per mi es molt important que tant la taula com la sala on ho fem, estigui ben decorats.
IMG_20120603_110744Els petits detalls son els més importants, ja que crec que son els que la gent més recorda. El meu marit hem va animar a que exposes les idees que tenia en un blog, i després d’ajudar a una amiga a decorar la seva boda, vaig pensar que ja era hora de fer-ho.
big_corchos
El nom del blog va sorgir força ràpid. Quan estic al meu taller, al meu racó de l’art, sembla que les hores volen, però jo no hem canso de fer coses, tot el contrari,  estic contenta, hem sento molt feliç  i ho faig amb un somriure. Pensant amb això va ser com va sorgir el nom del blog “Fet amb un somriure” . I això que no m’hi dedico professionalment.
DSC_00041Es un petit projecte, que tant sols busca inspirar una mica a la gent a crear, a fer coses amb les seves pròpies mans, ja que això te molt més valor que anar a comprar.
Sens dubte un altre bloc del Món Paral.lel!
Ha sigut un veritable plaer que “Mon paral·lel” parles de nosaltres, ja que es un blog dels que a mi m’agraden. Ells es descriuen molt bé: 
QUI SOM ELS DEL MÓN PARAL.LEL?
Del Món Paral.lel ho és tota aquella gent que fa coses amb imaginació, paciència, una mica de traça i molt d'afecte. Coses per a un mateix o per als altres, per decorar o per fer la vida més agradable. Gent que, a sobre, gaudeix d'allò més mentre fa totes aquestes coses donant importància als detalls. Coses que moltes vegades acaben sent úniques.

Us recomano que li feu una ullada... hi han moltes coses interesants, moltes manualitats de les que ens agrada fer amb els nostres peques, idees de decoració, artesania... i un llarg etcètera. 

A partir d’ara aquest es un blog que hem de visitar cada dia!!!
Aquí us deixo la seva direcció 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada