dijous, 24 d’octubre del 2013

El pastís: el tros de l'àvia!!


Fa uns dies la M.Roca i el Rubén em van demanar que els fes un pastís. El pastís havia de ser un regal especial per la seva àvia, que es de Malanquilla de l’Arago.

La Roca i el Rubén em van passar unes fotografies del poble de la seva àvia, i volien que els fes un pastís ambientat en aquestes fotografies.

Malanquilla és un poble molt bonic en què ressalten tres monuments: el molí, l'entrada al parc municipal, i la “Fuente de los tres caños”...
Aquestes són les fotografies ...






I aquest és el pastís que vaig crear ...




Era tot comestible excepte les aspes del molí.
El molí ho vaig fer amb una recepta de RKT (una massa composta per arròs inflat i “nubes”)



Pel que em van dir el dia següent, la iaia es va endur una grata sorpresa i es va emocionar molt!!



I recordeu que l'import que s'abona pels nostres treballs, és íntegre per a l’ASSOCIACIÓ DE YOGA MONT-ROIG DEL CAMP- RUNNING PEACE WORLD.

1 comentari: