dimecres, 12 de febrer del 2014

Feliç 11 aniversari Judit!!!

La meva princesa ja ha complert 11 anys! Sembla que va ser ahir quan us explicava el que vam fer per el seu desè aniversari, una festa de cupcakes (podeu veure-ho  AQUÍ ). 

Aquest any com estem molt posades amb el scrapbooking i les manualitats, doncs vam fer una festa amb aquest tema. La veritat és que va ser molt divertit, i les peques s'ho van passar molt bé!! Aquí us deixo algunes fotografies... 

Aquesta és la taula amb el berenar. La vam decorar amb dos pots de pintura, penjats del sostre, que simulaven tirar pintura sobre de la taula. 





I aquest és el pastís, també amb temàtica de l'art, amb tisores, pintures, pinzells, llana, i un cavallet amb un llenç inclòs ...





I aquesta altra, és la taula que vam utilitzar per realitzar el taller. El taller que vam fer va ser de scrapbooking. Cada nena va portar unes fotografies, i jo els hi vaig preparar els papers perquè poguessin fer un bonic mini-album.





Aquí les podeu veure treballant... Van estar molt atentes a les meves explicacions. La veritat és que m'encanta treballar amb les peques, ja que s'emocionen amb només donar-los uns segells, tintes i algun que altre encunyador (troquelador)... Van ser unes alumnes excel·lents!!!.







Si tot va bé, demà us ensenyo el mini-àlbum que vam crear ...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada