dijous, 4 d’abril del 2013

Fem manualitats: Una cistella per els peques!


Avui us vull ensenyar, el que li vaig regalar a la meva fillola Marina per Pasqua. A banda de la mona (que demà  penjaré fotos ) li vaig fer una cistelleta tota plena de petits detalls i xocolates. La vaig fer amb filtre de color verd, i blau.  




L’ocellet i la flor la vaig fer amb goma eva de color rosa i groc.
Aquí us deixo les diferents parts, que necessitaríeu per fer la cistelleta. Les mides, depenen de vosaltres, ja que la podeu fer tot el gran que vulgueu.









 La veritat es que va quedar molt graciosa i divertida, encara que a la Marina li van agradar més les xocolatines que hi havien dintre.
Jo la vaig fer per la Mona, però quedaria molt bé, si en una boda o comunió se li regales una a cada nen. Que us sembla com a detall infantil per una festa???

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada