diumenge, 16 de juny del 2013

Fem manualitats: Els avions per l'Alfonso!!!


Fa pocs dies us vaig explicar que va ser l'aniversari del meu marit Alfonso!! Us vaig ensenyar el seu pastís i com vau poder veure estava relacionat amb un viatge. A la petita celebració que vam fer a casa tot va estar relacionat amb els viatges, i el que vam fer la meva peque  i jo (perquè ella em va ajudar molt!!) són aquests petits avions ...




Són super fàcils de fer. I el material que necessitem el podem trobar a casa o en  qualsevol basar. Només hem de buscar tantes pinces de penjar la roba com avions vulguem fer (nosaltres vam fer deu avions!!), depressors de fusta, pintura, cola i washi tape.



Primer de tot hem de pintar les pinces. Ho podem fer amb pintura, o com jo ho vaig fer, amb pintura en esprai. Els colors es a gust de cadascú !!





Després hem de tallar un petit tros d'un depressor per simular la cua de l'avió. 




Per últim podem folrar els depressors amb washi tape o també podem pintar-los. Jo tenia a casa depressors de colors, així que vaig utilitzar aquests. Només faltarà  unir les peces amb cola.




I aquest es el resultat!!




Aquest son uns dels que nosaltres vam fer a casa. Tots els avions els vam penjar del sostre i estaven volant al voltant d’una bola del mon, que un altre dia ja us ensenyaré.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada