divendres, 21 de juny del 2013

Fem manualitats: Una bola del món!!


El promès és deute!! Fa uns dies us vaig explicar com va ser l’aniversari de  l'Alfonso. I us vaig dir que us ensenyaria la seva bola del món.... Doncs aquí la teniu!!!






Com podeu veure és una bola del món de paper. La vaig descarregar d'internet, la vaig imprimir en paper A4 i la vaig portar a una copisteria perquè la s'ampliessin  a A3 però en cartolina blanca. Com que no m'agradava tota blanca, vaig decidir pintar en blau clar tot el que és mar. Ho vaig fer amb la tècnica de l'esponja, a poc a poc i amb molta paciència.




No us diré que aquesta manualitat és fàcil, ja que no ho és. Després de pintar-la s'han de tallar totes les peces (per cert hi ha unes vint), doblegar totes les pestanyes, i després muntar-la. Algú ha fet un puzle 3D??, Dons  això és semblant ...



Si hi ha algú interessat en fer una d'aquestes boles del món, la pàgina per descarregar-la es:






Aquí trobareu totes les instruccions, i diferents models per descarregar. A veure si algú s’anima a fer-ne una!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada